pl PL     sk SK     en EN    
Almette / Aplikacja Facebook

Almette. Inspirujący Smak Natury

Projekt: Almette. Inspirujący Smak Natury
Czas trwania: 07.2013 – 08.2013
Cel: Promocja nowego produktu marki Almette
Rozwiązanie: Aplikacja konkursowa Facebook
Opis:
Aplikacja powstała na zlecenie agencji Synertime, która prowadziła kampanię promocyjną nowego smaku Almette marki Hochland.
Aplikacja skierowana była głównie do blogerów kulinarnych, którzy mogli zaprezentować w aplikacji swoje przepisy i wziąć udział w konkursie, w którym nagrodą główną była kulinarna wycieczka do Toskanii. 
Wszystkie zgłoszenia konkursowe zebrane były w książce przepisów. Każdy kto oddał głos i uargumentował swój wybór miał szanse na zdobycie cennych nagród.
 W aplikacji znajdowało się również wiele porad  kulinarnych oraz zbiór przepisów dobranych do każdej okazji.