pl PL     sk SK     en EN    

Dobrze dobrana komunikacja – zarówno komunikat, jak i kanał – jest podstawą dobrych relacji z klientem. Jednym z najnowocześniejszych kanałów komunikacji a do tego najpełniej odpowiadający na potrzeby konsumentów, są beacony. Digital Virgo wychodząc na przeciw tym wymaganiom udostępnia swoim klientom platformę TargeDS, służącą  do kreowania kampanii w czasie rzeczywistym  w oparciu o beacony i geofencing.

Jak to działa?

Całe rozwiązanie opiera się na małym nadajniku (beacon), aplikacji powiązanej ze wspomnianym przekaźnikiem oraz technologii BLE (Bluetooth Low Energy). Nadajnik nie wysyła konkretnej informacji do klienta, ale informuje aplikację (zainstalowaną na telefonie), że konsument znalazł się w polu działania danego nadajnika, czyli np. że jest w sklepie XYZ albo przy konkretnym regale. W momencie, kiedy aplikacja już posiada informację o lokalizacji klienta, dostarcza mu odpowiedni (zaplanowany przez nas) komunikat. 

TargeDS jest platformą do realizacji mobilnych kampanii reklamowych. Dzięki wykorzystaniu technologii Bluetooth Low Energy  oraz urządzeń Beacon możliwy jest precyzyjny targeting leadów oraz efektywne zarządzanie zintegrowanymi kampaniami sprzedażowo-promocyjnymi. Rozwiązanie umożliwia kompleksowe tworzenie, zarządzanie oraz analizę kampanii marketingowej.

TargeDS to modułowy system składający się z:

1. beacons: to programowalne urządzenia, których zadaniem jest nadawanie zbioru unikalnych informacji niezbędnych do identyfikacji przez targeDS Development Kid zaimplementowany w aplikacji mobilnej. Urządzenia pracują w oparciu o technologię Bluetooth 4.0 (Bluetooth Low Energy)

2. panel targeDS: jest internetową platformą do zarządzania targetowanymi kampaniami mobilnymi. Panel umożliwia definiowanie, zarządzanie oraz analizę kampanii w czasie rzeczywistym. Panel posiada moduły umożliwiające:
– definiowanie kampanii (czas trwania, format, targetowanie, geotargetowanie, capping, akceptacja i uruchomienie kampanii)
– zarządzanie (możliwość testów oraz optymalizacji kampanii, wprowadzenie zmiany formatu i treści)
– analizę wskaźników kampanii  (ilość wyświetleń, ilość kliknięć z podziałem na format, region)

3. server application targeDS: to główna część systemu odpowiedzialna za komunikację między targetDS Development Kit a panelem targeDS

4. development Kit targeDS: jest prostym do implementacji kodem, który może być użyty przez deweloperów w każdej mobilnej aplikacji dla systemu Android. Zaimplementowane SDK jest odpowiedzialne za jednostronną komunikację z nadajnikami Beacon poprzez protokół BLE oraz komunikację z patformą targeDS

Aktualnie dostępne formaty reklamowe:

interstitial AD: reklama pełno ekranowa     

notification AD: reklama tekstowo-graficzna

interactive AD: jeden z powyższych formatów reklamowych z dodatkową funkcjonalnością umożliwiającą interakcję po kliknięciu w reklamę.

Możliwe formy interakcji to: mKupon, click2call, click2SMS, click2app, click2web