pl PL     sk SK     en EN    
2014
W związku z dużym potencjałem biznesowym zarówno w segmencie B2B, jak i B2C, Digital Virgo SA otworzył nowy oddział w Bukareszcie: DIGITAL VIRGO S.A. VARSOVIA, POLONIA - SUCURSALA BUCARESTI.
2013
Połączenie Avantis S.A. z Digital Virgo s.r.o. (dawniej Blue Orange) oraz zmiana nazwy spółki z Avantis S.A. na Digital Virgo S.A., zgodną z nazwami spółek z grupy w innych krajach.
2012
Uruchomienie wraz z T-Mobile pierwszego serwisu typu Direct Billing („Kup przez T-Mobile”) – wprowadzenie na polskim rynku transakcji tzw. mobile billing.
2011
Powołanie nowej spółki zależnej pod firmą Digital Alea Sp. z o. o., której przeznaczeniem jest realizacja projektów na rynku B2C.
2011
Podjęcie współpracy strategicznej ze SkyCash Poland S.A., operatorem wirtualnej portmonetki SkyCash, w zakresie obsługi systemu mobiParking.
2011
Zmiana nazwy grupy kapitałowej Jet Multimedia, której częścią jest Avantis, na Digital Virgo.
2010
Serwisy MT standardem na polskim rynku. Uruchomienie obsługi serwisów subskrypcyjnych w sieci Plus otwiera rynek serwisów MT w Polsce. 
2009
Zakup przez Avantis w spółki iplay.pl,  pierwszego polskiego serwisu WWW sprzedającego legalną muzykę w formie cyfrowej.
2009
Przejęcie przez Avantis 100% udziałów w słowackiej spółce Blue Orange, lidera mobilnych usług dodanych na słowackim rynku.
V 2006
Przejęcie 100% udziałów Avantis przez Grupę Jet Multimedia. 
Transakcja jest elementem strategii Jet Multimedia, która umożliwi dalszy rozwój grupy w rejonie Europie Wschodniej.  Jet Multimedia kontynuuje swoją ekspansję na rynkach zagranicznych, umacniając swą pozycję w Europie (Francji, Hiszpanii, Włoszech i Polsce) oraz w Północnej Afryce (Maroko, Tunezja) oraz na kontynencie amerykańskim (Brazylia, Argentyna).  Dołączenie do grupy Jet Multimedia pozwoli Avantis przyspieszyć swój rozwój i rozszerzyć działalność poza rynek polski, do innych państw Europy Wschodniej i Centralnej, które wykazują wielki potencjał rynkowy.
VI 2005
Połączenie ze spółką Emisja mające na celu dalsze wzmocnienie obecności w segmencie B2C za pomocą przejęcia dobrze znanej marki Papla.  Dzięki tej transakcji Avantis należy teraz do trójki największych graczy w polskim segmencie Mobile Value Added Services.
II 2005
Aktywny udział w pracach pierwszej organizacji regulującej sprawy usług dodanych w telefonii komórkowej w ramach Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji. (KUD)
X 2004
Uczestniczenie w tworzeniu KIGEiT (Krajowej Izby Gospodarczej Elektroniki I Telekomunikacji) -  pierwszej instytucji w Polsce regulującej usługi oparte o treść mobilną.
III 2004
Uruchomienie własnego kanału sprzedaży contentu multimedialnego 
w segmencie B2C pod marką mobista.pl
I 2004
Rozpoczęcie sprzedaży gier Java dla urządzeń przenośnych za pomocą kanału B2B; oferta Avantis zawiera przeszło 300 pozycji wyprodukowanych przez światową czołówkę firm.
II 2002
Wprowadzenie do oferty usługi IVR.
IV 2001
Wprowadzenie przez Avantis jednolitego u wszystkich operatorów, ogólnopolskiego standardu numeracji i taryfikacji SMS Premium Rate.
Wejście na szybko rozwijający się rynek komórkowych usług dodanych (MVAS - Mobile Value Added Services) przy okazji współpracy z TVN nad produkcją polskiej wersji programu Big Brother.
XII 2000
Utworzenie Avantis przez Artura Strychalskiego i Wojciecha Łukawskiego, świadczenie usług z zakresu e-biznesu.