26.01.2016

5 mitów na temat loterii

Termin „loteria” budzi w społeczeństwie sprzeczne emocje. Część z nas pozytywnie podchodzi do tego typu aktywności, niektórzy mają jednak poważne wątpliwości względem mechanizmu działania. Oprócz pozytywnych opinii, loteria zbiera także krytykę, która opiera się na różnych mitach i teoriach spiskowych. Ile jest prawdy w tych negatywnych przekonaniach? Postaramy się rozwiać 5 najpopularniejszych mitów związanych z loterią i zobaczycie sami, że gry losowe nie są tak złe i niesprawiedliwe, jak niektórzy sądzą.

Więcej...

15.05.2015

Loterie wspierają sprzedaż - nowa aplikacja losująca mQube

Prowadzisz biznes, ale masz wrażenie, że więź między Twoją firmą a klientami nie jest dostatecznie silna? Jest na to sposób w postaci najprostszego mechanizmu promocji, czyli loterii. Dla Ciebie będzie ona prosta do przeprowadzenia, a równocześnie będzie to ciekawe i angażujące rozwiązanie dla klienta. Brzmi idealnie? Niestety do tej pory aż tak idealnie nie było – zmienność przepisów i wysoka liczba wytycznych, skutecznie zniechęcały przedsiębiorców. Jednym z takich wymogów jest posiadanie certyfikowanej aplikacji losującej. Nasza aplikacja mQube ma za zadanie maksymalnie ułatwić przeprowadzanie loterii, ponieważ spełnia wszystkie wymogi prawne i jest prosta w obsłudze.

Więcej...

30.06.2015

3 powody, dla których warto realizować loterie wśród swoich Klientów

Każdy przedsiębiorca mający na względzie dobro swojej firmy, stara się skutecznie dotrzeć do swoich klientów i zaangażować ich w działania swojego biznesu. Wydaje się, że ilu klientów, tyle sposobów komunikacji z nimi. Oczywiście personalizacja przekazów jest niezwykle ważna, ale są pewne uniwersalne sposoby na kontakt z naszymi klientami – jednym z nich jest loteria. W trzech odsłonach pokazujemy uniwersalność i skuteczność tej formy.

Więcej...