07.03.2016

Eurowizja i Digital Virgo - głosowanie w ramach polskich preselekcji 2016

Konkurs Piosenki Eurowizji już od 60 lat dostarcza rozrywki całej Europie. Polacy, mimo braku imponujących sukcesów w konkursie, wytrwale śledzą nowe gwiazdy i rokrocznie kibicują polskim reprezentantom. Digital Virgo także ma w swojej historii mały epizod związany z Eurowizją – w tym roku obsługiwaliśmy technicznie głosowanie SMS-owe konkursu, w ramach krajowych preselekcji. Dzięki głosowaniu został wyłoniony polski reprezentant.

Więcej...

16.02.2016

Jak zrobić akcję charytatywną z wykorzystaniem SMS-ów Premium

Wiele organizacji pożytku publicznego podejmuje działania charytatywne. Sposobów na przeprowadzenie akcji dobroczynnej jest wiele i zależne są one od różnych zmiennych, np. od wielkości przedsięwzięcia, doświadczenia organizacji albo celu, na który zbierane są pieniądze. Uniwersalnym sposobem na zbiórkę pieniędzy są SMS-y Premium. Kiedy i jak przeprowadzić akcję z wykorzystaniem tego narzędzia

Więcej...

27.08.2015

6 najczęstszych błędów popełnianych w kampaniach SMS-owych

Kampanie SMS-owe uchodzą za ciekawe narzędzie promocji. Korzystają z nich zarówno małe firmy, jak i światowi giganci. Sama pomysł na bezpośrednie dotarcie do klientów wydaje się dobry i skuteczny. Jest jednak jeden warunek konieczny do odniesienia sukcesu – kampania dobrze przeprowadzona. Niby banał, a jednak niektóre błędy popełnia się na tyle często, że warto je wszystkie zebrać w jednym miejscu i przypomnieć. Dlatego przed Wami 6 najczęstszych błędów popełnianych w kampaniach SMS-owych. Dla niektórych ku przestrodze, dla innych w ramach krótkiej podróży do czeluści błędów młodości, bo w końcu błędy się zdarzają każdemu (nawet najlepszym). 

Więcej...

06.03.2016

Eurovision and Digital Virgo - 2016 Polish preselection vote

The Eurovision song contest has been a source of entertainment for the whole Europe for 60 years. The Poles in spite of the lack of tremendous success in the contest persist in following new stars and support representatives from Poland every year. 

Więcej...

23.10.2015

Jak zrobić wysyłkę SMS, żeby pozyskać klientów?

Masowe wysyłki SMS są dobrym sposobem na promocje swojej firmy. Z jednej strony nie są aż tak bezpośrednie jak rozmowa twarzą w twarz, z drugiej zaś nie są tak anonimowe jak e-mailing. Wysyłki SMS - owe są narzędziem popularnym, ale jak wiadomo mają zarówno swoich zwolenników, jak i przeciwników. Ostatecznie, jak klienci będą oceniać komunikaty wysyłane przez ciebie, zależy od tego, jaką formę komunikacji wybierzesz. Przedstawiamy poniżej mały poradnik, jak zrobić wysyłkę SMS - ową, żeby pozyskać klientów i utrzymać obecnych. Zobacz jakich zasad należy się trzymać, żeby komunikacja była skuteczna, a klienci zadowoleni z otrzymywanych wiadomości.

Więcej...

12.08.2015

Direct Billing a SMS Premium

Przygotowaliśmy specjalną infografikę, która porównuje Direct Billing i SMS Premium. Prezentujemy różnice między tymi dwoma rodzajami transakcji mobilnych oraz korzyści dla przedsiębiorców i użytkowników końcowych.

Więcej...

Strony