27.04.2016

Digital Virgo: skuteczne wykorzystanie beaconów w retailu

Miejsce publikacji: evigo.pl
Data publikacji: 2016-04-26

Problem z większością reklam, które do nas docierają w telewizji, radiu, internecie, z billboardów na ulicy jest taki, że zdecydowana większość z nich nas zupełnie nie dotyczy. Przez co najczęściej mają one efekt odwrotny, czyli nas irytują, a w najlepszym razie pozostawiają całkowicie obojętnym – mówi portalowi Evigo.pl Marcin Łaciak, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Digital Virgo (...)

Więcej w artykule:

Więcej...

26.04.2016

Beacony: drugie otwarcie?

Miejsce publikacji: MEDIARUN
Data publikacji: 2016-04-25

Podczas zeszłorocznych podsumowań roku beacony były często wymieniane jako porażka 2015 roku. Zastanawiałeś się kiedyś jakie funkcje mogłyby uratować technologie beacon? Czego tak naprawdę zabrakło, żeby kampanie tego rodzaju były skuteczne i realnie angażowały? Czy są szansę na to, że beacony dostaną drugą szansę. Beacony: drugie otwarcie – może warto to przemyśleć?(...)

Więcej...

27.04.2016

Czy jest jeszcze szansa na skuteczne wykorzystanie beaconów?

Miejsce publikacji: mamstartup.pl
Data publikacji: 2016-04-26

Podczas zeszłorocznych podsumowań roku beacony były często wymieniane jako porażka 2015 roku. Zastanawiałeś się kiedyś jakie funkcje mogłyby uratować technologie beacon? Czego tak naprawdę zabrakło, żeby kampanie tego rodzaju były skuteczne i realnie angażowały konsumentów? (...)

Więcej...

03.12.2015

Kontrola pracownicza Calamari. Nowy obszar wykorzystania beaconów

Miejsce publikacji: GoMobi.pl

Data publikacji: 2015-12-01

Powstało rozwiązanie oparte na beaconach, które pozwala w firmach nadzorować kwestie związane z nieobecnościami, spóźnieniami i nadgodzinami pracowniczymi. Program Calamari jest rozwijany przez Chrobrus, we współpracy z Digital Virgo. (...)

Więcej...